Zákazník je náš pán

Tržby

Aby naše firma prosperovala, tak je jasné, že by měla mít dostatečné příjmy, o které se nám starají zákazníci. Je tedy potřeba jich mít dostatečné množství, aby nám zajistili dostatek financí, protože my musíme mít z čeho platit provoz, zaměstnance energie, rozvoj společnosti a tak dále. Samozřejmě je lepší mít nějakou rezervu, kdyby se stalo, že třeba přijde náročné období, přičemž abychom jej přečkali a udrželi firmu, tak jsou mnohdy potřeba jisté úspory.

žena s taškami

Mezi lidmi bychom si měli dělat dobrou pověst, protože ti nás můžou doporučit někomu dalšímu, protože byli s našimi službami spokojení. Samozřejmě je potřebné být k lidem vstřícný a rozumně s nimi jednat, protože každý si o nás dělá jistý obrázek, i když nad tím přímo nepřemýšlí. Někdo není moc komunikativní typ, ale každý z nás může na vlastním projevu zapracovat a postupně se v něm zlepšovat. Možností, kterými nás lidé můžou kontaktovat je dost.

Telefonování

V dnešní době je dost rozrušený internet, a proto bychom měli dát možnost zákazníkům se přes něj s námi spojit, což můžeme provést přes email či mít na webu chat, na kterém může být třeba nějaký http://www.hetliga.cz/clanek/9619-trener-dukly-kozel-hlavni-je-ze-jsme-muzstvo-udrzeli-pohromade zaměstnanec online a v pracovní době odpovídat na dotazy v krátkém časovém rozmezí. Možností, která funguje už dlouho a stále se dost používá je telefonování.

mobil v ruce

Výhodu má v tom, že nám stačí vědět telefonní číslo a člověku, který má tento mobil u sebe jednoduše zavoláme. Následně s ním mluvíme v reálném čase. Aby telefonní číslo naší firmy mělo nějaký rozumný tvar a nebyl problém si jej zapamatovat a přepsat do mobilu, i když jej uslyšíme třeba v rádiu, tak není problém zakoupit si zlaté číslo VIPcisla. Můžete vybírat z různých kombinací a postupek, kdy už je na Vás, co byste si představovali a za jakou cenu. Také tu najdeme různé operátory. Zlaté číslo může Vaše podnikání posunut zase o další kousek kupředu.