Skvělé účinky kolagenu na lidské zdraví

Při velké fyzické námaze, při pravidelném sportování, při různém onemocnění, nedostatku vyvážené stravy a s přibývajícím věkem dochází také k problémům s pohybovým aparátem. Bolest kloubů, zad, praskání při pohybu, těžké rozhýbání po ránu, bolesti při cvičení, běhu či námaze. To vše může způsobit právě nedostatek kolagenu.

Již po 35 roce se výroba kolagenu v těle snižuje. Proto je možné, že vás s věkem překvapí i celkem brzy právě bolest kloubů. Pokud k tomu máte třeba i sedavé zaměstnání, málo pohybu, nebo naopak své tělo přetěžujete ať už v práci či sportem, tak se vám v průběhu věku mohou ozvat bolesti právě z pohybového aparátu.

bolesti kloubů

Proto je velmi prospěšné pro vaše tělo brát pravidelně kolagen na klouby. Kolagen je totiž základní stavební prvek v těle a působí jako pojivo. Kolagen totiž tvoří až 70 % kloubní chrupavky. Pokud tedy v těle ubývá a jeho nedostatek, tak to pocítíte právě při pohybu. Kolagen tak ovlivňuje jak klouby, tak také kosti, šlachy, ale i pokožku, vlasy, nehty i zuby. Proto při jeho nedostatku pocítíte negativní účinky ve všech těchto oblastech.

Proto je velmi vhodné ho přírodní cestou doplňovat a to klidně i jako prevence ještě než se projeví první známky http://tn.nova.cz/clanek/chystate-se-prodat-sbirku-znamek-nenechte-se-oskubat.html bolesti či problémů. Kolagen totiž skvěle působí i na kvalitu vlasů, nehtů a zubů. Také pokud máte problémy s celulitidou, tak bojuje i s ní díky lepší pružnosti kůže. Pleť také pomáhá vyhlazovat a zmírňuje již vzniklé vrásky a pomáhá předcházet jejich dalšímu prohlubování a vzniku dalším. Bojuje tak i s příznaky stárnutí.

pití tekutin

Je tedy dobré najít kolagen, který je kvalitní a přírodní a dopřát tak svému tělo tu nejlepší. Při pravidelném užívání si za pár týdnů všimnete pozitivního účinku ve všech těchto oblastech. Samozřejmě je třeba počítat i s tím, že kolagen vám pomůže, ale je třeba myslet komplexně a řešit problém celistvě. Je tedy důležité mít i tak vyváženou a pestrou stravu, dostatek odpočinku a kvalitního spánku, mít čas jen pro sebe a pro své koníčky a spousty dalšího, co patří ke zdravému životnímu stylu.